PROJECTE ERASMUS+

2024/2025

Intercanvi educatiu Liubliana

Continuem aprenent!
Les professores Mar i Paula van realitzar la primera setmana d’abril un Job Shadowing en l’institut Gimnazija Poljane, a Ljubljana (Eslovènia), un dels millors centres del país en l’ensenyança de llengües estrangeres.

Al llarg de la setmana, van assistir a diverses classes i van conéixer de prop com es treballa l’aprenentatge d’idiomes.

Però en el que més de van centrar va ser en com tractaven la sostenibilitat, ja que el Gimnazija Poljane desenrotlla en el seu propi Erasmus+ un interessant projecte sobre sostenibilitat basat en l’ecoturisme.

Entre les diferents activitats que van fer relacionades amb este, podem destacar el escape room educatiu, en el qual els van mostrar com treballen el canvi climàtic d’una forma creativa i dinàmica i la ecoruta cicloturista dissenyada pels propis alumnes.

A més, van poder conéixer de prop el programa Eslovènia Green, una iniciativa inspiradora que arreplega totes les accions sostenibles que s’estan duent a terme al país, i també van visitar el centre de reutilització de Ljubljana, un lloc on la gent dona objectes i estris perquè uns altres puguen donar-li una segona vida per un preu simbòlic.

En definitiva, les professores Paula i Mar li van traure màxim partit a esta experiència i tornen amb moltes idees i motivació per a posar en pràctica tot allò aprés en el nostre institut.

*El present projecte ha sigut finançat amb el suport de la Comissió Europea. Esta publicació és responsabilitat exclusiva del seu autor. La Comissió no és responsable de l’ús que puga fer-se de la informació ací difosa.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies