PROVES D’ACCÉS A CICLES

Estimades famílies:

Els informem de les dates d’inscripció en les proves d’accés a cicles formatius de grau mitjà i superior de Formació professional l’any 2024 per a alumnat que no puga accedir a estos estudis de manera directa amb la titulació corresponent:

• Des del 20 al 28 de març s’obri el termini d’inscripció.
  • Proves de grau mitjà: estes proves estan dirigides a l’alumnat que tinga 17 o més anys o que els complisca al llarg de l’any 2024 i no tinga garanties d’obtindre el títol de graduat en educació secundària.
  • Proves de grau superior: estes proves estan dirigides a l’alumnat que tinga 19 anys o els complisca a llarg de l’any 2024 i no tinga garanties d’obtindre el títol de batxillerat.