25N curs 21/22

DIA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE
Aquest curs inaugurem la I Edició de disseny de samarretes del 25N, Dia contra la violència de gènere, per a tot l’alumnat de l’IES Marina Baixa. Aquesta activitat ha sigut proposada per la Comissió d’Igualtat i s’està comptant amb la inestimable col·laboració del professor Jose Covelo, de l’assignatura de Valors Ètics i de la professora Julia Ortuño, de l’assignatura de Religió. Gràcies a aquests professors, s’està treballant l’activitat a l’aula i recollint les propostes dels alumnes per a l’activitat. Cada proposta consistix en un dibuix i un eslògan relacionats amb la violència masclista. El dia 25 de Novembre s’exposaran els dissenys seleccionats entre totes les propostes i es triarà el disseny guanyador. Si hi ha suficient demanda, s’estamparà en samarretes i qualsevol membre de la nostra comunitat educativa les podrà adquirir.