Història

L’institut està situat a la Vila Joiosa (la Marina Baixa), província d’Alacant, al C/ Dr. Fleming núm. 3. Es tracta d’un centre públic i aconfessional de règim diürn inaugurat el setembre de 2009. S’hi imparteixen ensenyaments d’ESO, Batxillerat i FP Bàsica.

A l’ESO hi ha a primer, segon i tercer una línia d’educació PIP i tres de PEV i a quart una PIP i dues de PEV.

Per altra banda al Batxillerat hi ha un mòdul científic i un altre humanístic a primer i un mòdul mixte a segon.

Respecte a l’FP Bàsica disposem d’un cicle formatiu d’informàtica d’oficina i, actualment, encara hi ha un mòdul de PQPI de segon curs el qual desapareixerà pel proper curs 2015-2016.

Ara mateix l’institut consta de 555 alumnes provinents de: Sella, Orxeta, Finestrat i Relleu i de la mateixa ciutat on està situat el centre, la Vila Joiosa. A més, hi treballen 52 professors, una logopeda i una orientadora.

Per Aina Palaus (Alumna 1er. FPB, curs 14-15)

Imatge des de la mar de la Vila Joiosa