2a Fira d’Ocupació, destinada a estudiants

2a Fira d'Ocupació, destinada a estudiants

CARTEL2FERIAEMPLEO

L'IES Marcos Zaragoza, el CdT Benidorm i l'Associació de Joves Empresaris de la Marina Baixa JOVEMPA, organitzem la “2a Fira d'Ocupació, destinada a estudiants

La data triada per a dur a terme aquest esdeveniment, serà el divendres 12 de maig, a les 16.15 h en l'IES Marcos Zaragoza, C/ Ferrocarril, 22 (la Vila Joiosa)

L'objectiu d'aquesta fira d'ocupació, és posar en contacte als alumnes i exalumnes dels cicles formatius de l'IES Marcos Zaragoza i del CdT amb empreses de tota la comarca, per a facilitar la contractació i la cerca d'ocupació.

Els alumnes que acudiran a la fira són estudiants de les famílies d'Administració i Gestió, Informàtica, Electricitat i Electrònica i Restauració.

El timing de la fira serà el següent:

16.15: Obertura de portes

16.30: Xarrada de benvinguda

16.40: Explicació de l'oferta formativa del CdT.

16.50: Explicació de l'oferta formativa de l'IES Marcos Zaragoza.

17.00: Explicació del Programa Acredita i de la FP Dual.

17.15: Monòleg “Soc el teu guru”, dut a terme per Marco Antonio Castaño.

17.45: Taules de treball: disposarem de 6 taules de treball. Cadascuna d'elles tindrà una temàtica diferent, i en elles coincidiran els alumnes amb els representants de les empreses. Tant els alumnes com els representants de les empreses, aniran girant cada 15 minuts entre les diferents taules, intentant que tots els alumnes coincidisquen en almenys una taula amb tots els empresaris. Cada taula, comptarà amb un moderador, que tractarà de facilitar i dinamitzar les converses. Els temes a tractar, seran els següents:

Mesa A: Formació acadèmica i cerca d'ocupació.

Mesa B: Experiència laboral i expectatives de futur.

Mesa C: Soft skills, treball en equip i lideratge.

Mesa D: Dinàmica de grup 1

Mesa E: Dinàmica de grup 2

Mesa F: Dinàmica de grup 3

19.15: Lliurament de currículums i realització d'entrevistes en els estands de les empreses.

20.15: Vi d'honor. Aquest serà el moment ideal per a dur a terme Networking entre els assistents.

21.15: Fi de l'acte.

Si eres alumne o exalumne de l'IES Marcos Zaragoza o del CdT, i vols assistir a la fira d'ocupació, hauràs d'inscriure't emplenant abans del 5 de maig el full d'inscripció, que pots trobar en aquest enllaç:

https://docs.google.com/forms/d/e/1faipqlsdrnio7byaetcv__7ss9dpowycnzdou7san0spmrmqjzwcw8q/viewform?usp=share_link. Recorda portar a l'esdeveniment diverses còpies del teu Curriculum vitae actualitzat.

En el cas de ser una empresa, si esteu interessats a acudir a la Fira, haureu de comunicar-ho abans del 5 de maig, emplenant  el full d'inscripció que es troba en aquest enllaç:

https://docs.google.com/forms/d/e/1faipqlsdrnio7byaetcv__7ss9dpowycnzdou7san0spmrmqjzwcw8q/viewform?usp=share_link. Posarem a la vostra disposició un espai on situar-vos, per a recollir els currículums dels alumnes i realitzar les entrevistes. Podreu portar tota la publicitat de l'empresa que cregueu convenient per a col·locar-la en el vostre estand.

Us animem a participar, i al fet que ens ajudeu al fet que entre tots, aquesta 2a Fira d'ocupació per a estudiants siga un èxit!!!