Estimades famílies,

Des de la direcció de l’IES Manuel Sanchis Guarner volem informar-vos que el pròxim divendres 22 de desembre gaudirem d’una “Jornada nadalenca” amb diferents tallers, concert del cor, exhibició de ball, cursa solidària, entre altres activitats.

És per això, que el centre tindrà un horari especial de 8.00 a 14.00 i l’horari de l’alumnat serà de 8.55h a 13.15h; encara que l’alumnat que ho desitge pot vindre a primera hora (8.00 h). L’horari de l’alumnat de Beniparrell serà de 8.00h a 13.15h (l’autobús els recull per a vindre al centre a l’hora habitual i el regrés serà les 13.30h i no a les 14.00h) No hem pogut retardar la recollida a primera hora.Hi haura servei de menjador a les 13.15h per a l’alumnat que es queda normalment.

Aprofitem per a enviar una cordial salutació i desitjar-vos un feliç 2024.

Direcció de l’IES Manuel Sanchis Guarner