L’IES Leopoldo Querol celebrà el Dia de la Dona

IES LEOPOLDO QUEROL
Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, els estudiants del Leopoldo Querol han volgut reivindicar la igualtat i reflexionar al voltant de les grans personalitats femenines que han sigut ignorades al llarg de la història amb diferents activitats.
Els alumnes de 1r i 2n d’ESO han realitzat a l’hora de tutoria un mural relacionat amb dones importants per a la nostra societat recavant informació i visibilitzant el seu paper.
L’alumnat de 3r i 4t d’ESO ha vist unes de les pel·lícules «Las sufragistas» o «Figuras ocultas», on es tracta de la lluita de les dones per aconseguir els mateixos drets que els homes. Un cop acabat han ficat en comú a classe unes conclusions molt enriquidores sobre els fets ocorreguts.

Finalment, els alumnes del Batxillerat Artístic han estudiat, a l’assignatura d’Història de l’Art, dones artistes que van marcar tota una època (en aquest cas el Barroc) i van lluitar per aconseguir espais on les dones sigueren més lliures i creatives. També podrem gaudir del seus treball visitant l’exposició “Las mujeres del Barroco” al passadís del Centre on amb un QR es pot aprendre mes sobre elles.
Per últim a la Biblioteca Municipal de Vinaròs del 26 de març fins al 19 d’abril l’ alumnat del Batxillerat artístic exposaran unes obres per a deixar palesa l’essència de les artistes. Esteu tots convidats.