Alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’IES Leopoldo Querol a la setmana anglesa

IES Leopoldo Querol. Departament d’Anglès

Com va sent habitual al nostre centre des de ja fa uns quants anys, el departament d’anglès organitza una activitat extraescolar amb una durada de 5 dies al CAMPUS MORAGETE.

La setmana del 26 de febrer a l’1 de març, un grup d’alumnes de 1r i 2n d’ESO han gaudit d’una experiència molt completa i enriquidora.

L’alumnat ha pogut millorar les seues competències en llengua anglesa a través de la immersió, ja que han estat exposats de forma natural a l’idioma amb professorat nadiu provinent de diferents parts del món.

En grups reduïts han participat en tallers amb temàtiques variades com ara els viatges, les compres, el menjar, o la salut. Han fet experiments, jocs de rol, debats, coreografies, i origami entre d’altres, i també han fet activitat física (bàsquet, futbol, escalada, golf, multi-aventura…).

Se’ls ha donat l’oportunitat de trobar-se en un entorn diferent, en contacte amb la natura i desconnectats de l’excés de tecnologia al que estem acostumats. S’han treballat alguns valors com el treball cooperatiu, el diàleg, les habilitats socials, la responsabilitat, o el respecte i la tolerància cap a les diferències.