Alumnat de l’IES Leopoldo Querol efectua una sortida amb bicicleta per la via verda de la Terra Alta

Departament d’Educació Física. 14-10-23.

El divendres 13 d’octubre l’IES Leopoldo Querol de Vinaròs va fer una sortida amb bicicleta per la via verda de la Terra Alta.

Gràcies a l’entusiasme del Departament d’Educació Física de l’institut, al professorat acompanyant i al centre d’Educació Especial Castellvell de Castelló, el qual va cedir una bici amb sidecar per a Ilyas (alumne amb cadira de rodes), l’alumnat de primer d’ESO del Leo va poder gaudir d’una sortida a la natura inclusiva i nodridora per a tothom.

L’itinerari va començar a Horta de Sant Joan i va finalitzar a Pinell de Brai, on els autobusos i el taxi adaptat van recollir a l’alumnat per a tornar a Vinaròs. L’estació de Bot, amb el seu bar, va acollir als estudiants per a reposar forces. A la Font Calda tothom va poder dinar i jugar una estona abans de tornar a pujar a les bicis per a dirigir se a l’última estació de la ruta.

L’empresa Bicisports Aubanell es va encarregar del desenvolupament de l’activitat i del lloguer de bicis. Els xiquets i les xiquetes van gaudir d’un dia assolellat de natura, esport i companyia!