SANT JORDI A L’IES LEOPOLDO QUEROL

El passat divendres 21 d’abril tant alumnat com professorat de l’IES Leopoldo Querol vam participar en la realització d’un acte commemoratiu amb motiu de la celebració del dia del llibre. En aquest acte, realitzat al saló d’actes del centre, vam poder assistir al recital de diversos poemes d’autors com Miquel Martí i Pol. A més a més, es va fer entrega dels premis de nombrosos concursos realitzats al llarg d’aquest curs escolar com el concurs de relats breus, la copa cangur i proves canguret, el concurs de fotografia matemàtica o les olimpíades de Valencià a l’UJI. En tots aquests esdeveniments l’alumnat del nostre centre ha tingut una implicació important i, a més a més, han aconseguit nombrosos reconeixements.