Alumnat del Leopoldo Querol present a les Olimpíades de Dibuix.

El dia 22 d’abril, es varen realitzar a València les III Olimpíades de Dibuix Artístic i IV Olimpíades de Geometria i Dibuix Tècnic realitzades al campus de la Universitat Politècnica de València, promogudes per l’Associació Valenciana de Professorat de Dibuix i amb la col·laboració de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura i la Facultat de Belles Arts.

L’alumnat de segon de Batxillerat de Ciències i Arts del Leopoldo Querol hi va participar, acompanyat per professorat del Departament d’Arts Plàstiques. La delegació va gaudir d’una experiència enriquidora, per fomentar l’interés en el Dibuix, l’intercanvi d’experiències i coneixements i la formació acadèmica i personal de l’alumnat en la preparació de les diferents proves específiques de cara a la seua propera incorporació al món universitari, així com conéixer de primera mà les instal·lacions de la Universitat Politècnica. En l’apartat dels guardons, l’alumna Ainhoa Canalda va obtindre una Menció d’Honor en les proves de Dibuix Tècnic. L’enhorabona a tots els participants, que varen gaudir d’una experiència formativa gratificant, compartida amb alumnat de tot el nostre territori.