XERRADES DE PREVENCIÓ I CONSCIENCIACIÓ A L’IES LEOPOLDO QUEROL

Durant aquest mes de març han assistit a l’IES Leopoldo Querol diferents agents de la Policia Local de Vinaròs i la Guàrdia Civil per fer diverses xerrades a l’alumnat de l’ESO i l’FP Bàsica. Aquests tallers giraven al voltant de diverses temàtiques depenent del nivell i l’interès de l’alumnat: en 1r d’ESO i FPBàsica es van realitzar tallers de prevenció d’alcohol i drogues, en 2n d’ESO s’han realitzat xerrades per conscienciar a la població juvenil sobre el ciberassetjament i en 3r d’ESO la policia local va oferir uns tallers que giraven en torn a l’educació vial.

L’acollida per part del nostre alumnat ha sigut genial i han après moltes coses que, de segur, els serviran en la seua vida quotidiana.