Visita al Saló de l’Ensenyament

El passat dimecres 15 de març 48 alumnes de 2n de Batxillerat de l’IES Leopoldo Querol van eixir a les 8.00 hores del matí des del port de Vinaròs per a visitar el Saló de l’Ensenymanet de Barcelona acompanyats de 3 professores del centre.

En aquesta sortida, organitzada des de la coordinació d’ESO i Batxillerat, l’alumnat es va poder informar sobre les múltiples opcions de les que disposen en el seu futur acadèmic: cicles formatius de grau superior, graus universitaris de la branca artística, científica, humanística i social, programes d’intercanvi, etc. Les diferents universitats i escoles van promocionar els seus estudis des dels stands ubicats a la Fira de Barcelona A més a més, van gaudir d’un parell d’hores d’esbarjo a un centre comercial proper a l’espai on es realitzava aquest esdeveniment.

Sense cap dubte, va ser una sortida molt enriquidora per als nostres estudiants que, en un futur no tan llunyà, han de prendre una de les decisions més importants sobre el seu futur. Ànim i endavant!