Alumnat de 1r ESO visiten els residents del centre Onacare on ha interpretat quatre Nadales i han repartit postals nadalenques

Departament de Música i Tutories. 21-12-2022

Els alumnes de 1er d’ESO de l’IES LEOPOLDO QUEROL han volgut acompanyar i compartir el Nadal amb els residents del centre Onacare.

Una representació de 40 alumnes, dirigits pel seu professor de música Héctor Baena, els han interpretat 4 Nadales amb acompanyament d’ukelele, en les que també han participat de forma entusiasta els residents.

Després els alumnes han repartit als assistents una postal nadalenca que han realitzat de forma individual tots els alumnes de primer i en la que s’han presentat, els han contat les seves inquietuds i els han preguntat per les seves vivències.

Ha estat un matí molt emotiu i sense dubte una gran experiència.