Alumnes de l’IES Leopoldo Querol participen en la X Prova Canguret

IES LEOPOLDO QUEROL Departament de Matemàtiques

Avui, dimecres 16 de febrer, 59 alumnes de 1r i 2n ESO de l’institut Leopoldo Querol ha participat en la X Prova Canguret, en la qual participen 52 instituts i 2883 alumnes de la Comunitat Valenciana i Catalunya.

És una prova telemàtica que consisteix a respondre 18 preguntes de problemes matemàtics on l’alumnat posa a prova l’enginy i les destreses matemàtiques.

Els nostres alumnes, hi van estar presents, com els darrers anys. L’any 2018 amb 50 alumnes. El 2019, 76 alumnes i el 2020 amb 51 alumnes. L’any 2021 degut a la pandèmia no es va realitzar.

La competició és totalment gratuïta i s’efectua dins l’horari lectiu. S’han utilitzat les tres aules d’informàtica (20 ordinadors per aula) i el professorat del departament de matemàtiques.

Enhorabona a tots i a totes!!!