Benvinguts/des a la secretaria virtual
El nostre horari d´atenció al públic és de dilluns a divendres de 9.30h. a 13:30h., sempre amb CITA PRÈVIA.
Només del 15 d’octubre al 15 de maig s’atenen també, els dimarts i dijous, de 16.00h. a 18.00 h.
Passos a seguir:
1º Descarregar l’imprés.
2º Emplenar els camps requerits a l’imprès descarregat.
3º Imprimir l’imprès emplenat, signar-lo i preparar la documentació necessària.
4º Sol·licitar CITA PRÈVIA amb Secretaria pel seu lliurament
Si necessiteu contactar amb el personal de secretaria podeu fer-ho a qualsevol hora del dia per email (recomanat) 03010120.secretaria@edu.gva.es o per telèfon: 965.936.515 (només en hores datenció a públic).
Tràmites ONLINE disponibles (de moment)
NOTA: Els tràmits NO es fan de forma instantània. Cada certificat o document que es genera a secretaria ha de ser signat pel secretari i pel director del centre. Un document qualsevol pot ser que tome diversos dies per causes NO imputables a aquesta secretaria.
1. Sol·licitud de Certificat de matriculació al centre (tant si és ordinari com si és per justificar desplaçaments des d’altres municipis).
2. Sol·licitud de títol acadèmic: Com és lògic només poden sol·licitar el títol els estudiants que HAGEN CONCLÒS els seus estudis i només DESPRÉS QUE ES FIRMEN LES ACTES. (veure les INSTRUCCIONS). (TRÀMITE ONLINE PARCIALMENT). Si les instruccions us semblen complicades, consulteu la guía ràpida.
3. Sol·licitud de Certificació Acadèmica: Recordeu que el tràmit inclou el pagament duna petita taxa. Llegiu atentament les instruccions.