CORRESPONSALS IVAJ

CORRESPONSALS curs 2021-22

La Xarxa de Corresponsals de la Safor la formem 32 joves dels IES de la comarca.
Al nostre IES som 7: Mar Plana Boigues, Denís Canet Sánchez, Jordi Moreno Català, Àlex Mora Jiménez, Ivan Cuñat Altur, Victòria Vercher Boronat i Jaume Palomares Ribelles.
Els/les corresponsals juvenils ens encarreguem de difondre informació que ens afecta com a joves sobre activitats, cursos, etc… que es fan als municipis perquè la informació arribe a tots.
Al nostre IES tenim un punt d’informació al panell que està a consergeria.
Tenim també un compte a Instagram @corresponsalsiesvalldigna per assegurar que les persones joves del nostre entorn i IES coneguen el punt d’informació.
Aquest any hem treballat les violències que hi ha als IES, amb activitats que hem presentat a l’alumnat (la campanya de Cal saber, contra la LGTBFÒBIA i una enquesta que hem passat per les classes)
Hem participat en el podcast sobre l’ecofeminisme (https://youtu.be/_09hYiCkyog) i hem estat a la Trobada de corresponsals de la Safor que enguany s’ha fet online.
Ara per acabar el curs farem l’última trobada a l’alberg d’Ador on anem a participar de la gravació d’un curtmetratge sobre les violències en el que participarem les/els corresponsals de la Safor.

IGUALTAT   I    CONVIVÈNCIA

El IES la Valldigna té una comissió de convivència i igualtat formada per personal docent i no docent del centre, a més d’una comissió

d’igualtat i convivència formada per l’alumnat voluntari del centre.

Gràcies a l’acció conjunta es duen a terme activitats de conscienciació, debat, denuncia i reflexió. Si vols formar-ne fica’t en contacte amb:

ieslavalldignacaporaliafp@gmail.com.

T’esperem!

Recursos Mancomunitat Feb 2020

Descàrrega de la guia

GUIA D’EDUCACIÓ SEXUAL ELS NOSTRES COSSOS, ELS NOSTRES DRETS

Descàrrega de la guia

GUIA ABRAZA LA DIVERSIDAD

DECRET 102/2018, de 27 de juliol, del Consell, de desplegament de la Llei 8/2017, integral del reconeixement del dret a la identitat i a l’expressió de gènere a la Comunitat Valenciana. [2018/8139]

LLEI 8/2017, de 7 d’abril, de la Generalitat, integral del reconeixement del dret a la identitat i a l’expressió de gènere a la Comunitat Valenciana. [2017/3089]