vull ser enginyera

PROJECTE: “VULC SER ENGINYERA”

Els passats dies 14 d’Abril i 15 de Maig, alumnes d’E.S.O. del nostre centre, van realitzar uns quants tallers relacionats amb el projecte: “Vulc ser enginyera”, promoguts per l’Escola Politècnica Superior de la Universitat d’Alacant.

Dia 14 d’Abril de 2019

En la primera fase del projecte, el departament de Tecnologia vam anar amb 100 alumnes de 1ª,2 i 3r d’E.S.O. a veure tallers de la Politècnica d’Alacant, i unes xarrades per unes ponents molt motivadores per a les nostres alumnes.

Dia 15 de Maig de 2019

En una segona fase ens en vam anar 25 alumnes de 1r i 2n d’E.S.O a realitzar tallers en las enginyeries de Química, Robòtica, Telecomunicacions i Civil. Van ser molt interessants i tornarem els dies 11, 12 i 13 de Juny  a realitzar el Campus Engineering Girl 2019 a la Politècnica. Vos mantindrem informats.