Acte de graduació I.E.S. La Torreta

ACTE DE GRADUACIÓ I.E.S. LA TORRETA

Dissabte Passat 23 de Juny, vam celebrar en els exteriors del nostre centre, l’Acte de Graduació dels nostres alumnes d’E.S.O., F.P. Bàsica i Batxillerat.

Tot l’alumnat, davant dels seus familiars i amics, van arreplegar l’orla commemorativa de la seua graduació, la qual els va ser entregada de mans del seu tutor. Van haver-hi actuacions musicals i paraules de despedida i il·lusió per part d’alguns dels alumnes que es graduaven. Després d’açò, Rosa, la nostra directora, també va voler tindre unes paraules de reconeixement per als nous graduats.

Des del centre volem donar-vos l’enhorabona a tots vosaltres pel gran esforç realitzat, i vos desitgem el millor en la vostra vida acadèmica i professional.