Avís informatiu AMPA

AVÍS INFORMATIU AMPA

CURSOS EXTRAESCOLARS ANGLÉS CAMBRIDGE PER A CURS 2018/2019

Estimades famílies, ens agradaria informar-los sobre una nova Activitat que des de l’AMPA del nostre centre es va a oferir a partir del pròxim curs acadèmic 2018-2019.

Es tracta d’un acord que han firmat les AMPAS/APAS amb Cambridge per a oferir cursos d’extraescolars d’anglés en horari de vesprada, per als alumnes de secundària i batxillerat, tres hores a la setmana, amb una quota de 36€ mensuals.

Tots els cursos s’impartiran seguint la metodologia de Cambridge amb personal qualificat, en grups de màxim 15 alumn@s per nivell. Els nivells anirien de l’A1 al C1 i l’alumnat que ho desitge podrà presentar-se als exàmens oficials.

En el sobre de matrícula hi ha una còpia per a poder realitzar la pre- inscripció que entregaran en consergeria quan vinguen a matricular l’alumnat. Moltes gràcies.