Dia del llibre

CELEBRACIÓ DEL DIA DEL LLIBRE

El nostre centre ha volgut sumar-se a la celebració del Dia del Llibre amb una sèrie d’actes:

EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA en què els propis alumnes s’han mostrat llegint els seus llibres.

– Creació d’un nou racó en el hall del centre com a lloc per a deixar i agafar llibres de forma lliure i gratuïta (BOOKCROSSING). Este racó de llibres estarà de forma permanent perquè tota la comunitat educativa puga fer ús d’estos llibres.

EXPOSICIÓ ARTÍSTICA relacionada amb els personatges més destacats d’El Quixot. Este treball ha sigut realitzat fonamentalment pels alumnes de 2n i 3r d’ESO en col·laboració amb el Departament d’Educació Plàstica i Audiovisual.

HOMENATGE A  CERVANTES. El nostre alumne de 2n de Batxillerat, Mario Villaescusa, s’ha convertit durant este matí en Miguel de Cervantes Saavedra i ha recorregut les aules llegint fragments d’El Quixot.

Exposició sobre les Matemàtiques en El Quixot. Els alumnes de 3r d’ESO, amb ajuda del Departament de Matemàtiques, han exposat els seus treballs d’investigació sobre les referències matemàtiques presents en El Quixot.

Sessió de narracions orals relacionades amb les històries tradicionals i populars que apareixen en El Quixot. Per a això hem comptat amb la presència de la narradora Raquel López.

EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA

RACÓ BOOKCROSSING

EXPOSICIÓ ARTÍSTICA

HOMENATGE A CERVANTES

MATEMÀTIQUES EN EL QUIXOT

NARRACIONS ORALS

A més, en el CONCURS DE MICRORELATS els guanyadors de les diferents categories han sigut

– Andrea Rubio Malo (1º ESO A)

– Eva Giménez Solaz (3ª ESO A)

– David Manuel Segarra Galán (1º Bachillerato C).