Tertúlies literàries primeres impressions

PRIMERES IMPRESSIONS TERTÚLIES LITERÀRIES

Els alumnes de 1r d’ESO han acollit amb molt entusiasme la participació en les tertúlies literàries que s’han posat en marxa dins del Pla de Foment de la Lectura. Formen part, a més, d’una sèrie d’activitats que s’estan implementant en el centre com resultat de l’aplicació d’activitats educatives d’èxit.

Les lectures triades per a l’ocasió són dos clàssics de la Literatura Universal (Frankesntein o el modern Prometeu i Tom Sawyer). Pretenem amb este tipus de pràctiques que l’alumnat aprenga a reflexionar sobre el que llig, a expressar-se correctament en públic i a respectar als altres. No només són els alumnes i professors els que lligen, sinó que les pròpies famílies, com un element més de la comunitat educativa, estan entrant en les aules per a ser coparticipants en l’activitat.