Tertúlies Literàries

L’IES La Torreta vol fomentar la lectura entre la seua comunitat escolar. És per això que des de la segona setmana de febrer començarà un cicle de tertúlies literàries destinades principalment al primer curs d’Educació Secundària Obligatòria.

Les obres a partir de les quals dialogarem seran clàssics universals com Frankenstein de Mary Shelly i Tom Sawyer de Mark Twain. Creiem que la implicació de les famílies és essencial en l’educació dels nostres alumnes, per la qual cosa vos invitem que prengueu part activa en estes tertúlies venint al centre per a disfrutar amb els vostres fills. No es necessiten coneixements específics de literatura, només il·lusió i uns minuts de dedicació a la lectura a casa.

Vos facilitem les dates en què tindran lloc les tertúlies en cada un dels grups de 1r d’ESO: