Festa Halloween

FESTA HALLOWEEN

El passat 31 d’octubre, el departament d’anglés va realitzar unes activitats per a celebrar Halloween. D’una banda, es va convocar un concurs de carabasses dirigit a l’alumnat d’1º i 2º ESO; i un concurs de relats de terror en anglés per a l’alumnat de 4º ESO i 1 Batxiller.

L’alumnat de 4º ESO B i C es van encarregar de preparar unes activitats dirigides per a 1º ESO davall la supervisió de la seua professora María González. Estes activitats consistien en una xicoteta representació teatral, un powerpoint sobre l’origen d’Halloween, i la lectura i dramatització d’unes històries. Per a ambientar la sala d’actes diversos grups van participar en la seua decoració comptant amb la col·laboració del departament de Plàstica. A més, es va realitzar una yincana del terror en el pati, l’alumnat havia de superar distintes proves en el menor temps possible per a proclamar-se vencedor. Finalment, es van entregar els premis als millors relats i carabasses.