Excursió Xocolates Valor

L’alumnat de l’IES L’Arabí, ha visitat l’empresa Xocolates Valor, situada a la Vila Joiosa.
L’alumnat ha pogut inspeccionar la fàbrica i el museu d’aquesta fàbrica de xocolate multinacional.
En la visita els han ensenyat la història de l’empresa i el seu funcionament actual, des de la recollida del cacau fins a la venda al públic, aprenent així les diferents àrees del currículum relacionades amb les matèries d’Economia de l’empresa i Taller d’Economia.
La visita ha sigut tot un èxit i els estudiants han tornat a l’institut entusiasmats, per això des de l’institut volem agrair la possibilitat de realitzar aquest tipus de visites a tot l’equip de Xocolates Valor.

Ressenya alumnes
«De part de tota la classe de 2n de Batxillerat, Gràcies a Xocolates Valor per obrir-nos les portes i poder conéixer-vos millor, quedem impressionats amb la vostra dedicació i talent, una exposició didàctica i una xarrada molt enriquidora, conclosa amb una visita guiada a les instal·lacions que ens va deixar molt satisfets, impossible oblidar aqueixes peces de museu de la història de l’empresa. Ens van tractar molt bé. De part de tota la classe els desitgem molta sort».