1r ESO: Revisió caixes niu

El 27 i 28 de febrer els alumnes/as de 1ºESO van fer una activitat d’aprenentatge-servici al Parc Natural de Serra Gelada. La tasca va consistir a anar al Parc Natural i revisar les caixes niu, amb ajuda dels tècnics del P.N, que alumnes/as d’anys anteriors van construir i van col·locar allí. Les caixes les geolocalizaron i van col·locar en una fotografia aèria de la zona la qual han utilitzat per a orientar-se i poder trobar-les. Amb ajuda d’una perxa han anat despenjant les caixes, les han revisades, les han netejades i s’han tornat a col·locar o reubicar. Han anat registrant les dades de l’estat de cada caixa, així com les coordenades (usant un GPS) de la posició de cada caixa.En els pròxims dies recopilarem totes les dades i els analitzarem a l’aula d’informàtica.Esta activitat pretén posar als alumnes/as en contacte amb la naturalesa i assumint el paper d’un investigador de camp i el que és el seu dia a dia.Estem molt orgullosos d’ells!