Activitats fi de trimestre (25, 26 i 27 de març)

S’acaba el trimestre i durant els últims dies de classe hem organitzat en el centre una sèrie d’activitats per a desconnectar, gaudir i fomentar la convivència entre tots els membres de la comunitat educativa.

El vostre horari durant estos dies serà l’habitual , dilluns i dimarts de 8.00 a 14.10/15.05 h. i dimecres, de 8.00 a 13.00 h. L’única modificació en l’horari afectarà el torn de vesprada, el dimecres, alumnat i professorat assistireu al centre en horari de demà de 8.55 a 13.00 h. Us recordem que els protocols habituals d’accés i eixida del centre es mantindran sense variació.

Assistireu amb normalitat a les vostres classes, encara que en els vostres horaris s’han intercalat eixides, xarrades o tallers enfocats a potenciar el benestar emocional, la salut mental i l’esport . El dimecres, a partir de les 10.00 h. s’oferiran una sèrie de tallers als quals alumnat, professorat i famílies podeu apuntar-vos lliurement preguntant en la Consergeria del centre. A continuació us deixem la informació:

Animeu-vos a participar!