L’IES La Mola se suma a les celebracions del 8M: Dia Internacional de la Dona.

Ahir, en el Casal de la Joventut es va inaugurar l’exposició de treballs de la III Edició del Concurs de Cartells Dia de la Dona en el qual ha participat l’alumnat de 3r i 4t ESO de l’IES La Mola i l’IES El Vinalopó de Novelda. En l’acte es van entregar els premis als cartells guanyadors i es va presentar el catàleg que l’Ajuntament de Novelda editarà per tercer any consecutiu. Les AMPA de tots dos centres, així com l’Ajuntament de La Romana han col·laborat també en els premis i accèssits a els/as guanyadors/as d’esta edició.

Hui, 8 de març, en l’IES La Mola s’ha celebrat un congrés sobre evolució, salut i ecofeminisme protagonitzat per alumnat de 1r Batxillerat i 4t ESO i impulsat per professorat dels departaments de Biologia i Filosofia del centre. Entre els/les assistents es trobaven personatges (simulats per professorat i alumnat) que han defés en diferents moments de la història el dret a ser i estar en tots els àmbits de la societat de dones i homes en igualtat d’oportunitats: ciència, tecnologia, art, literatura…

Pioneres i rostres visibles hui en una activitat que ha inaugurat les experiències iMou-et per al professorat que ha triat l’IES La Mola com a centre amfitrió del projecte “Jocs de simulació com a ferramenta per a estimular el pensament crític”. Tres professores de l’IES Antonio Navarro Santafé de Villena han pogut, doncs, compartir l’experiència com a observadores dins del programa de mobilitat per a la formació del professorat.