PREMIS EXTRAORDINARIS ESO

Els alumnes de l’IES la Mola Jorge García Segura, Irene Navarro Segura i Carla Flores Tenza han obtingut el Premi extraordinari al rendiment acadèmic en Educació Secundària Obligatòria. La llista de premiats es troba publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, en la RESOLUCIÓ de 3 d’octubre de 2023 i recentment confirmada en la RESOLUCIÓ de 28 de desembre de 2023.

Els nostres tres alumnes premiats, que actualment cursen 1r de Batxillerat en el nostre centre, seran convocats per part de la Conselleria a un acte de lliurament de reconeixement.

En el cas concret de Jorge García Segura, a més del premi extraordinari ha sigut proposat per la Conselleria d’Educació per a optar a Premi Nacional.

Des del nostre centre considerem un orgull comptar amb ells, alumnes i persones extraordinàries, al llarg de la seua trajectòria escolar i els donem nostra més sincera enhorabona, tant a ells com les seues famílies.

Així mateix estimem que representen el valor de l’esforç, actitud completament imprescindible per a l’aprenentatge, per a afrontar els reptes i superar les dificultats.