Projecte de cooperació entre alumnat de 3r. i 4t. de Plàstica de l’IES La Mola i l’associació animalista CES de gats de Novelda

El Departament de Plàstica de l’IES La Mola, ha organitzat un projecte de socialització per a oferir a l’alumnat una manera de col·laborar amb les entitats socials incorporant en les propostes didàctiques projectes cooperatius que impliquen l’alumnat en funcions socials. En aquesta ocasió hem dissenyat una proposta de treball en col·laboració amb l’associació CES Gats Novelda dedicada a la captura, esterilització i solta controlada més atenció veterinària i, com a última opció, adopció dels gats de carrer de la localitat. L’agrupació CES pretén millorar les condicions de vida d’aquests gats. La nostra funció ha consistit en la decoració dels contenidors que fan les vegades de gateras gegants en les quals se’ls proporciona als gats refugie, aliment i abric. L’experiència s’ha dut a terme en les dependències del Casal de la Joventut i els resultats han sigut dos contenidors condicionats per als fins previstos. Gràcies a Lídia, María (CES) i Joan per la seua atenció exquisida.