Enhorabona a l’alumnat de 2n de Batxillerat de l’IES la Mola

La Comunitat Educativa de l’IES La Mola vol felicitar el nostre alumnat de 2n de Batxillerat per haver superat les proves d’accés a la universitat, EBAU 2023. Els resultats obtinguts permetran a la gran majoria l’accés a la carrera universitària desitjada.

Volem fer esment especial a tres estudiants del nostre centre que han obtingut en aquestes proves uns resultats per damunt de 13 punts, dels 14 màxims possibles.

Dos d’ells han cursat Batxillerat de Ciències i desitgen realitzar estudis de Medicina i la tercera ha cursat Batxillerat de Ciències Socials i realitzarà estudis de Màrqueting.

La nostra enhorabona a tot el nostre alumnat i els nostres millors desitjos en aquesta nova etapa universitària.