VOLUNTARIAT LINGÜÍSTIC DE LA UA I LA UV PEL VALENCIÀ

El dia 25 de març l’alumnat de 2n de batxillerat  ha rebut la visita de tres alumnes de les universitats d’Alacant i de València col.laboradores del voluntariat lingüístic pel valencià. Les ponents ens han explicat el funcionament del model lingüístic universitari i els avantatges d’escollir docència en valencià, així com de participar activament en la vida universitària en i amb la nostra llengua.La xarrada ha estat molt interessant i engrescadora, i el nostre alumnat s’ha podut plantejar qüestions diverses que fins a aquest moment els eren  indiferents o totalment desconegudes.