PIIE: 3ª sessió – Disminuir el consum d’aliments processats i fomentar hàbits més saludables

El dimarts 16 d’abril els cicles de Formació Professional de les famílies d’Hosteleria i Turisme; Educació Física; i Sanitat  van participar en la tercera sessió de l’el PIIE (Projecte d’Investigació i Innovació Educativa conjunt amb ho centres Historiador Chabás i CIPFP DE .Dénia i l’IES La Mar de Xàbia)” L’art  de viure es diu cuidar-te”.

Els alumnes de primer de Dietètica  van preparar una sessió divulgativa amb la finalitat de disminuir el consum d’aliments processats i fomentar hàbits més saludables. Ens  van comptar curiositats relacionades amb l’alimentació al llarg e les diferents etapes històriques i ens van ajudar a interpretar l’etiquetatge.

Els alumnes del cicle del Cicle Superior de Condicionament Físic van fer una demostració d’uns exercicis musicats, i els alumnes del Cicle Superior de Direcció de Cuina van preparar un berenar saludable i un xocolate amb sèsam.

L’objectiu és transmetre la importància de la cura del nostre cos i del planeta i proporcionar idees de berenars i esmorzars alternatius als processats,  apetibles, atractius i que ens aporten nutrients. Per això es va obsequiar als alumnes amb un potet  reutilitzable  per a poder emmagatzemar i transportar aliments com a  fruita, fruita seca, iogurt o smoothies  alhora que disminuïm el consum de plàstics.