ACTIVITAT: Emergències Dénia — tallers primers auxilis

Et posaries pasta de dents en una cremada?
Sabries què fer si t’atragantares estant  sol sola??

Saps què és un DESA? I on es troba en l’institut?
Saps fer una RCP?Què faries davant algú que es tallara i presentarà una hemorràgia important? Sabries fer un torniquet?
Coneixes què és un embenatge israelià?
Els alumnes de segon d’Emergències del Ies La Mar de Xàbia, prepararan el pròxim 18 de desembre, uns tallers de primers Auxilis i aportaran tot el material de simulació necessari per a prepararar als alumnes de tots cicles del Ies La Mar a ser capaces d’actuar en situacions de Parada caediorespiratoria, cremades, hemorràgies o atragantaments
Salvar una vida o disminuir, la gravetat de les lesions depén fonamentalment de saber actuar en el menor temps possible.

Els alumnes de 2n d’Emergències de l’IES La Mar de Xàbia, van preparar uns tallers de primers Auxilis i es van traslladat al CIPFP de Dénia amb tot el material de simulació necessari per a prepararar als alumnes dels cicles de la família d’Hostaleria i Turisme a ser capaços d’actuar en situacions de parada cardiorespiratòria, cremades, hemorràgies o atragantaments.