Visita a la I Fira Comarcal de Formació Professional

Les famílies professionals del nostre centre educatiu han participat en la I Fira Comarcal de Formació Professional que es va celebrar el dilluns 27 de març de 2023 en l’espai Llunàtics de Dénia.

A més de la col·laboració del professorat, també es va implicar l’alumnat:

De la Família Professional de Sanitat realitzant en viu algunes demostracions pràctiques del que estan estudiant en els seus respectius cicles. Com per exemple: l’alumnat de Cures Auxiliars d’Infermeria va prendre la tensió arterial, pols i van explicar xicotets consells de promoció de la salut. Els alumnes d’Emergències Sanitàries van realitzar un taller d’avacuació, trasllat i valoració d’un malat, com per exemple col·locació del collarí, fixació del malalt per a un correcte trasllat. I els estudiants de Dietètica realitzaren explicacions sobre nutrició i estudis personalizats de valoració nutricional.

De la Família Professional d’Informàtica i Comunicacions, l’alumnat del curs d’especialització d’Intel·ligència Artificial i Big Data també van col·laborar mitjançant l’aplicació de detecció d’objectes mitjançant càmeres. L’alumnat d’FP Bàsica d’Informàtica d’Oficina va crear el vídeo promocional de l’IES La Mar amb format 360º i un altre utilitzant la tècnica stop motion.

L’alumnat d’ESO/Batxillerat i CCFF del centre va anar a visitar aquesta fira al llarg del matí.

Més informació en: