ALUMNES DE 2n DE BATXILLER GUANYEN EL CONCURS “UP STEAM” DE LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA”

Els nostres alumnes de 2n de Batxillerat, de l’assignatura de Tecnología Industrial, dirigits pel professor Àngel Contreras, han GUANYAT el concurs “Up Steam” de Tecnología sostenible de la Universitat Politècnica de Valencia.

El projecte Rainyday ha guanyat en la categoria “Dreamers”. El nostre centre va rebre el premi de mans de l’alcalde de València, Joan Ribó. La competició Up Steam pretén incentivar als centres educatius a presentar projectes que aconseguisquen establir un equilibri entre el desenrotllament econòmic i la preservació del medi ambient, utilitzant la tecnologia, les enginyeries, l’arquitectura, les matemàtiques, l’art i la ciència per a millorar la qualitat de vida de les persones. L’objectiu és desenrotllar productes, ferramentes, prototips i espais que fomenten la sostenibilitat i transformen la ciutat en una Smart City.