ELS PROJECTES ERASMUS + JA ESTAN EN MARXA

L’IES Núm.1 ha començat el curs 2021 immers en dos projectes Erasmus + per a Secundària. El centre coordina el projecte Europe ‘R’ Us. Everybody in” i a la fi de setembre es van celebrar a Xàbia  les sessions de coordinació amb els professors responsables dels projectes dels altres dos centres participants: el Liceu Clássico E. Piga a Villacidro (Itàlia) i l’Agrupamento de Escolas Marquês de Marialva a Cantanhede (Portugal). La primera mobilitat  per a 8 alumnes i 2 professors ha tingut lloc a Sardenya del 24 al 28 d’octubre.
Per una altra banda, el projecte sobre sostenibilitat i medi ambient Learning Sustainabilty – Sustainable Learning es va interrompre per la pandèmia però ja està en marxa de nou. A principis d’octubre ens van visitar un grup de 16 alumnes alemanys de l’institut Friedrich-List-Berufskolleg. Alumnes de 1r de batxillerat van allotjar a les seues cases a aquests estudiants i van realitzar amb ells nombroses activitats. Aquesta trobada va ser un èxit rotund i els alumnes  xabieros ja estan desitjant anar a Alemanya el mes de març.