Premi al millor curt de teatre Hugo Fernández

Hugo Fernández García guanya per segona vegada consecutiva el premi a la millor obra en el certamen Curt de teatre, promogut per l’associació Teamorfosis junt amb l’Ajuntament de Dènia.

L’alumne de 1ºbat del batxiller humanístic va aconseguir posicionar la seua obra “Zorra” en el primer lloc entre 35 obres presentades en tota la Marina Alta.

L’obra va obtindre també el 1r premi del públic a la millor posada en escena, que va tindre lloc el passat 15 d’octubre a l’auditori de Dènia i de la què estava a carrec Juan Luis López Escar. Aquesta fou interpretada pel propi autor junt amb altres 7 alumnes alguns de 4ºESO com Lucas Quintero i Melani Ortega i al ritme de la cançó de Bad Gyal es va convertir en el curt més votat de la gala. Enhorabona!