👪👨‍👨‍👦 INFORMACIÓ Web Família: funcionalitats 👩‍👩‍👦👨‍👩‍👧

La Web Família permet rebre notificacions per correu electrònic quant a comunicacions, assistències i qualificacions. Premeu sobre l’etiqueta amb les vostres dades personals (part superior) i completeu el formulari “Subscripcions”.

Amb Web Família podreu veure l’horari setmanal, el registre diari de faltes/retards/comportaments, les qualificacions i les activitats extraescolars de l’alumne o alumna. També permet la comunicació amb el centre i els i les docents.

+info 🔗

👪👨‍👨‍👦 INFORMACIÓN Web Familia: funcionalidades 👩‍👩‍👦👨‍👩‍👧

La Web Família permite recibir notificaciones por correo electrónico sobre comunicaciones, asistencias y calificaciones. Pulse sobre la etiqueta con sus datos personales (parte superior) y complete el formulario ‘Suscripciones’.

Con Web Familia podrá ver el horario semanal, el registro diario de faltas/retrasos/retrasos/comportamientos, las calificaciones y las actividades extraescolares del alumn@. También permite comunicarse con el centro y los docentes.