Comunicat del centre, dilluns 16 març

Es comunica a les famílies dels nostres alumnes que, a partir del dia 16 de març i de forma indefinida, es cancel·len les classes al nostre centre educatiu.

Al centre hi haurà serveis mínims. S’atendrà al telefon i amb cita prèvia es podrà concertar alguna entrevista que siga imprescindible. També es podrà arreplegar material i llibres de la taquilla.

Es prega que sols s’acudisca al centre, en cas absolutament necessari.

Per respondre a l’Estat d’Alarma decretat pel Govern, l’atenció al públic en general es farà per via telemàtica. Els correus electrònics del Centre són:
General: 03013339@gva.es
Secretaria: 03013339.secret@gva.es

Les famílies poden fer servir Web Família per contactar amb el professorat. En cas que encara no disposen de clau per accedir-hi podran sol·licitar-la enviant un correu a l’adreça de secretaria indicada anteriorment, amb indicació de les dades personals i el nom de l’alumne. Recordem que l’usuari és el DNI de la persona sol·licitant.
També volem indicar que el professorat posarà a disposició de l’alumnat per via telemàtica les informacions, temes i tasques que siguen necessàries per continuar amb les activitats educatives. Els alumnes tenen accés a la plataforma AULES, on poden establir contacte didàctic amb el professorat. L’adreça per accedir a aquesta plataforma és https://aules.edu.gva.es L’usuari és el NIA de l’alumne (Si no el recordeu podreu trobar-lo al butlletí de les notes de la 1a avaluació) i en entrar a la plataforma ja s’indicarà
quina és la vostra clau d’accés.
La Direcció