VIATGE CULTURAL LONDRES 2020

La setmana del 13 al 17 de Gener, 57 alumnes de 1r i 2n de Batxillerat i 4 professores del Departament d’Anglés de L’IES Núm. 1 de Xàbia van fer un viatge cultural a Londres. Durant aquesta setmana els alumnes van visitar els llocs i monuments més emblemàtics de la capital anglesa (Candem Town, Buckingham Palace, The Big Ben, Westminster Abbey, …) i diversos museus com la National Gallery, el British Museum i el Museu d’Història Natural). A més a més, vam assistir al musical d’ERey León. Ha sigut una setmana molt gratificant on l’alumnat ha aprofitat per estar en contacte amb la cultura britànica i practicar el seu coneixement de la llengua anglesa.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies