Visita al TEATRE DEL RAVAL de GANDIA

“Divendres 22 de novembre, el nostre alumnat de 3r d’ESO i el de 1r i 2n de batxillerat, acompanyat pel professorat del departament de Valencià, va acudir al Teatre del Raval de Gandia per tal de veure l’obra teatral Segarem ortigues amb els talons, de la companyia teatral Teatro del Contrahecho.L’obra, programada en el marc de les activitats adreçades a commemorar el dia 25 com a  Dia Internacional contra la Violència envers les Dones,  vol ser una reflexió sobre  l’explotació sexual de les persones,  els estereotips sexuals i socials que la perpetuen, i la vulneració de drets fonamentals dins la nostra societat.
L’alumnat ha gaudit molt amb l’obra i ha participat de forma activa en el debat posterior amb les actrius, cosa que ha merescut la felicitació tant per part de l’organització com pels membres de la companyia, que han volgut destacar el seu comportament i  implicació.”
CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA: CONSCIÈNCIA, VISUALITZACIÓ  I COMPROMÍS.