ACTE DE GRADUACIÓ DE CICLES FORMATIUS

EL PROPER DIJOUS 13 DE JUNY TINDRÀ LLOC LA CLOENDA DE CURS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL.

Durant l’event es farà entrega de diplomes i orles a l’alumnat que es gradua en les diferents famílies professionals de que disposem: Administració, Informàtica i Sanitària.

Aquesta es la primera edició en la que el nostre centre durà a terme un reconeixement a les empreses de la comarca que ens han recolçat en quant a la formació i realització de pràctiques tant en la modalitat FCT (Formació en Centres de Treball) com en la modalitat DUAL.

En l’actualitat, són més de 300 les entitats que mantenen convenis de col·laboració amb nosaltres. Per aquesta raó es moment de començar a agraïr a algunes d’aquestes: M.I. Ajuntament de Xàbia, Hospital Marina Salut, Pons Químicas, Baleària i Asociació Amigos Europeos.

A més a més podrem gaudir de la música que ens oferirà el grup ORFEO del qual formen part alumnes del nostre institut. Vos esperem!!