HUGO FERNÁDEZ GARCÍA,alumne de 2n d’ESO, guanyador del V concurs de CURT DE TEATRE 2019 amb el text -El susurro de mar-

Aquest curs el nostre centre va poder participar en un taller d’escriptura dramàtica organitzat  per l’associació TEAMORFOSIS. Foren dues sessions en el centre de dues hores  constituït  per alumnes de diferents nivells (2N, 3R I 4T d’ESO) L’objectiu  del taller era poder participar en el  V concurs de CURT DE TEATRE 2019 d’àmbit comarcal que organitza l’ajuntament de Dénia junt a  TEAMORFOSIS.

La grata sorpresa és que el guanyador de la categoria escolar fou el nostre alumne de 2n d’ESO, HUGO FERNÁDEZ GARCÍA amb el text El susurro de mar. El premi consisteix en 250 €, un lot de llibres i un trofeu. Des d’ací felicitem Hugo de qui ens sentim profundament orgullos@s.