Reunió Erasmus+ FP Grau Mitjà

El passat dimecres 17 d’octubre els alumnes de Cicles Formatius de Grau Mitjà  interessats en gaudir d’una beca Erasmus+ durant el present curs 2018-2019 van acudir a la reunió informativa oferida per STEPV-Escola Melchor Botella en el nostre centre.

En l’actualitat el nostre institut participa en dos projectes Erasmus+ anomenats “Projection of the vet through european professional internships” 2018-1-ES0-KA102-048317 i “Projection development of the vet internship model” 2018-1-ES01-KA102-048326.

Aquests projectes permeten al nostre alumnat dur a terme la mobilitat a països com són Irlanda del Nord, Malta, Itàlia i Portugal, entre altres, per tal d’aconseguir l’ objectiu principal de realitzar les pràctiques formatives a l’àmbit laboral de les famílies professionals administrativa, sanitària i informàtica que s’oferten a la nostra institució.