CONCURS DE RELATS CURTS “XÀBIA NEGRA”

En el marc del festival de novel.la negra “Xàbia negra” celebrat durant el mes de novembre, els Departaments de llengües (valencià i castellà) del IES NÚM. 1 han dut a terme un concurs literari de relats curts destinat als alumnes de segón cicle de l’ESO i del Batxillerat.
Dins del génere de la novel.la negra, els joves autors/es han escrit magnífics relats d’una gran qualitat artística. Volem agrair, doncs, des dels Departaments de llengües la participació a tots els alumnes i també animar-los a que continuen escrivint i gaudint de la literatura.
Amb tot, els alumnes premiats han segut (podeu llegir les obres premiades en el seu respectius enllaços):
1.- Primer premi del concurs “Xàbia negra” pel relat Sierva de la luna” del autor Cristian Buigues Martínez (2n Batxillerat Humanitats).

2.- Accèssit del concurs “Xàbia negra” pel relat “El cadáver” de la autora  (1r Batxillerat Humanitats).