EIXIDA DE CONVIVÈNCIA TEI

El passat dia 11 d’octubre es va dur a terme l’eixida de convivència entre tutors de 3er d’ESO i tutoritzats de 1er d’ESO dins del programa TEI (Tutoria entre iguals). Acompanyats dels seus tutors i professors, els alumnes marxaren a diferents punts de Xàbia com Els Molins o L’Arenal per desenvolupar diferents activitats lúdiques i culturals que fomentaren la convivència entre les parelles de alumnes tutors i turoritzats.

L’objectiu de l’eixida residia en cohesionar tant als grups com a les diferents parelles d’alumnes i que, a partir d’ara, els nouvinguts de 1er tinguen més confiança a l’hora de dirigir-se als seus tutors de 3er curs. Així doncs, els alumnes van aprofondir en la seva coneixença en un entorn natural i dins d’un ambient més alegre i joiós.