mobilitat a Alemanya

Mobilitat Erasmus + del professorat del nostre

IES a la ciutat de Herford (Alemanya)

Les professores del nostre centre, Isabel Català i Lorena Hernández, realitzaren una mobilitat Erasmus + a la ciutat alemanya de Herford del 15 al 19 de maig. Aquesta mobilitat fou duta a terme per tal de conèixer el nostre soci homòleg en projectes europeus, l’institut Friedrich- List- Berufskolleg i per visitar els alumnes de cicle mitjà que realitzen part de les seues pràctiques professionals a Alemanya. L’experiència ha sigut absolutament positiva, tant per haver comprovat de primera mà la bona tasca que està desenvolupant el nostre alumnat a cadascuna de les seues empreses, com pels nous projectes futurs que han sorgit d’aquesta reunió amb la mencionada institució educativa. A més a més, les professores van poder gaudir de la bellesa d’aquesta zona i realitzar visites a Hamelín i Bremen Esperem que aquesta col·laboració tinga continuïtat en el temps i possibilite encara més la internacionalització del nostre centre i la mobilitat tant dels estudiants com del professorat.