ENTREVISTES ALS CANDIDATS ERASMUS + DE LES BEQUES DEL CONSORCI

L’IES Num. 1 de Xàbia forma part d’un Consorci de centres de FP de la Comunitat Valenciana que duu a terme dos projectes de mobilitat Erasmus + coordinats per l’STEPV i l’Escola Sindical Melchor Botella. El passat dijous 23 de març, i com a part del procés de selecció per a formar part d’este projecte, un grup de sis alumnes de Formació Professional del nostre centre realitzaren les entrevistes personals que els han assenyalat com a beneficiaris d’una beca Erasmus +. Aquesta beca els permetrà realitzar part de la seua FCT a un d’aquests quatre països de la Unió Europea: Irlanda, Itàlia, Dinamarca i Portugal.

Així doncs, els donem l’enhorabona per l’oportunitat que el programa Erasmus+ els brinda i estem segurs que ho aprofitaran com cal i que aconseguiran traspassar les fronteres de la formació professional i beneficiar-se així del coneixement d’una altra cultura i d’un altre món laboral.