Quarta edició de Cooking4Fun, el taller de cuina de l’IES Núm.1

El passat dimarts va tenir lloc l’acte de cloenda del primer trimestre de Cooking4Fun, el taller de cuina del Departament d’Anglés. El taller Cooking4Fun forma part dels Programes d’Ensenyament Plurilingüe del centre, i en particular dins el curs de reforç de competències bàsiques en llengua anglesa. El taller posa èmfasi en la pràctica de les destreses de lectura, comprensió i expressió oral; a banda de l’aprenentatge de les tècniques pròpies de cuina i pastisseria a través de receptes tradicionals angleses. L’activitat, coordinada des de fa quatre anys per la Masterchef, la veïna britànica Pat Bramah, compta també amb la col·laboració de l’alumne de 2n de Batxillerat de Ciències Cristian Palao.

4 taller cooking

Este dijous 22/12/2016 a les 10.30 Pat i jo farem entrega d’uns xicotets regals als alumnes i entregarem la postal i la pasqüa a Pat.